تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/04/12 - 23:46
کد خبر: 509507

فیلم| آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید!

جلیلی: شما هیچ راه حلی برای تحریم نمی دهید؛ تنها راه حلتان این است که امتیاز بیشتر بدهید؛ رفتید همه امتیازات را دادید و چیزی نگرفتید. شما هنوز یک راه حل ارائه نداده اید. من دیشب راه حلهایم را گفته ام. ولی شما چیزی از راه حل هایتان نگفته اید و فقط می گویید با کارشناسان صحبت می کنیم!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سعید جلیلی در دومین مناظره، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: 
آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می دانید! یعنی چه که در قفس هستیم؟

پزشکیان:
 یعنی با تحریم شما پرواز خواهید کرد؟

جلیلی: 
 شما در بحث تحریم یک راهی را می دانید و می گویید و می روید و جواب نمیگیرید و باز تحریم می شوید و باز می گویید همان راه را می رویم؟

شما هیچ راه حلی برای تحریم نمی دهید؛ تنها راه حلتان این است که امتیاز بیشتر بدهید؛ رفتید همه امتیازات را دادید و چیزی نگرفتید. شما هنوز یک راه حل ارائه نداده اید. من دیشب راه حلهایم را گفته ام. ولی شما چیزی از راه حل هایتان نگفته اید و فقط می گویید با کارشناسان صحبت می کنیم!

پزشکیان: 
 می‌توانی برنامه‌ات را برای رشد کشور بدهی؟

 جلیلی: ده بار گفته ام.

 پزشکیان:  من که نشنیده‌ام.

جلیلی: 
 ولی شما نه یک برنامه برای رشد کشور داده‌اید و نه برنامه‌ای برای رفع تحریم داده‌اید. شما معتقدید بن بست است ولی من معتقدم دچار بن بست نیستید.

 در این شرایطی که شما بخاطر تحریم رو به قبله می نشینید اینهمه فرصت و رشد وجود دارد.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top